Tsundoku / Kitap Okuyamıyorum / Reading Slump :{

Komşum Totoro seviyorum 
 


      Birçoğumuz yaşamışızdır bunu aslında. Okumak istememize rağmen kitap okuyamayız. Ben de  bu durumdaydım. Aslında okuyorum ama yarım kalıyor bir görseniz kaç tane kitap oldu yarım kalan.Okumam gereken kitaplar var bu yüzden kitap okumaktan mı soğudum bilemedim.(İnsan kitap okumaktan soğur mu yahu :) Bazen olması gereken doğal şeyler diyelim.) Durağan bir süreç işte.

   

     Şimdi geldik tsundoku kısmına, sanırım bu hastalığa yakalandım, bilemiyorum...😁 Tam da tsundoku tanımına uyduğum zamanlar yaşıyorum. Tabi durup dururken yakalanmadım kpss, taşınma, başka şehir derken ipin ucu kaçtı.  Bence uzun zamandır kitap okuyamama nedenim saydığım nedenler dışında bir de sürekli kitap alıyorum ve sahip olduğum için okumayı erteleyebiliyorum gözümü alamadıklarıma dikiyorum ne yazık ki gerçek bu. ↑😄(kabul et artık!)İşte durumum bu şekilde. Ama bu aralar youtuber Damla Cerrah' ın yayınladığı bir video da tam da içten içe hissettiğim ama faaliyete geçemediğim bu durumu dile getirip bir de çözüm sunmuş ben de bunu uygulayacağım hele kitap alma konusunda kesinlikle uygulayacağım en fazla iki kitap. Çünkü çok fazla birikti...

     Aslında durum bu derken mart ayında bunu yavaştan yıktım gibi. Şu an Ahmet Hamdi Tanpınar' ın  hocası Yahya Kemal' i anlattığı kitabını okuyorum. Göz attım da güzel çok şey öğreneceğim kesin.
Romania - Galati - 1903
Akdeniz ülkelerini ve Tuna nehrine kıyısı olan ülkeleri seviyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar