Polisiye - Korku - Gerilim Sevgim

 
              Eveettttt güzel ve eğlenceli bir konu.( En azından benim için) Stephen King... Seviyorum...
Bir insan bu kadar güzel korkuyu içinde hissettiren romanlar nasıl yazar. Yazarken bile hissediyorum :é Nasıl başladım okumaya, kardeşim Tüyap kitap fuarında Göz kitabını aldı ve ben Stephen King'le tanıştım.Lisede Hayvan Mezarlığı'nı okudum ve yine yeniden güzeldi.

              Stephen King romanları beni etkiliyor ve o an ne yaşadıysam hatırlıyorum. Bir seferinde "Yüzyılın Fırtınası " kitabını okuyordum ama ilginç olan atmosfer yine lisedeyim o dönem, dışarıda bembeyaz karlı bir hava sıcacık bir ev ortamı ve ben  "Yüzyılın Fırtınası"nı okuyorum beni bir etkiledi gerildim okurken o adamın yüzü. (Kitapta fotoğraf vardı tabi.) hala hatırlıyorum çok severek ve heyecanla okumuştum :) Ne kadar çok seviyormuşum yahu haberim yok. Kalemi güzel çeviren de güzel çevirmiş vesselam.Ya da kaptırdığım ve lisede olduğum için fark etmedim. Şimdi okusam belki o kadar etkilemez okuduğum kitaplar da bence iyi romanlardı."Etki" romanı var mesela onu pek sevemedim. Baktım da çoğu kişi de sevmemiş zaten onu. Bir yazarın her kitabı iyi olacak diye bir şey yok sonuçta. Son olarakta "The Shining" den bahsedeyim bu konuyu kapatayım.Bu kitabın filme uyarlamasını izledim. Ben bu kadar gerildiğimi sinir krizi geçirdiğimi hatırlamıyorum. Bunu yazarken gök gürlemesi 8I . İzlediğine değiyor. Artık izlemiyorum korku filmi, eskiden bayağı izlerdim. Düşününce nasıl korkmadan izliyormuşum diyorum... Günümüz şartları sanırım hayat artık film gibi izlemeye gerek kalmıyor.

Güle Güle
            Agatha Christie. Gelelim Agatha Christie'ye ben gerçekten bu yazarın kitaplarını da seviyorum. polisiye okumaya sanırım Agatha Christie'yle başladım. Ahh Hercule Poirot... ve küçük gri hücreleri... (Herkül Puaro ) birkaç kitabını okudum fakat o kadar çok eser yazmış ki (İyi ki yazmış) Ben de polisiye yazmak isterdim ama öyle bir yeteneğim yok maalesef :) Dizileri de var izlemenizi tavsiye ederim. Çok sonra Arthur Conan Doyle'un Sherlock Holmes' unu neymiş bu sevda diyerek okudum sonra tabi bayağı beni saran bir eser oldu. Dizilerini de izlemesek olmazdı tabi. Sherlock' u canlandıran oyuncu uyumu... Fazla söze gerek yok.


Çok fazla uzatmak istemiyorum belki başka bir yazı da devam ederim.

(İşte benim eslerim)

                           

Yorumlar

Popüler Yayınlar